Informator  2015/2016 <br><br>studia  licencjackie,  magisterskie,  inżynierskie
Informator 2015/2016

studia licencjackie, magisterskie, inżynierskie
Informator 2015/2016<br>Studia podyplomowe
Informator 2015/2016
Studia podyplomowe
Prezentacja multimedialna<br><br>Weź pod uwagę FAKTY!
Prezentacja multimedialna

Weź pod uwagę FAKTY!
GAZETA RADOMSKA
GAZETA RADOMSKA
  Webmaster

Koncepcja studiów w ramach specjalności

Obecnie, odkąd do budowy atrakcyjnie wyglądającej strony nie wystarcza już sama znajomość odrobiny grafiki oraz HTML/DHTML, coraz częściej na rynku poszukiwani są specjaliści posiadający zaawansowaną wiedzę o funkcjonowaniu Internetu oraz znajomości takich technologii, jak np. CSS JavaScript, PHP. Wybierając tę specjalność, student zdobywa wiedzę i praktyczne umiejętności w zakresie: projektowania i zarządzania stronami internetowymi, obsługi programów graficznych, modelowania i animacji komputerowych, technologii cyfrowych i prezentacji multimedialnych, pozycjonowania stron internetowych oraz potrafi „przełożyć” wizję grafika na funkcjonalną, sprawnie działającą stronę internetową.

 
 

Studia w ramach specjalności koncentrują się na następujących zagadnieniach:

  • metody i języki programowania
  • bazy danych
  • technologie internetowe
  • grafika komputerowa
  • technologie multimedialne
  • projektowanie i zarządzanie serwisami internetowymi
  • pozycjonowanie stron 


dfzdddd

Perspektywy zawodowe:

Specjalność kształci inżynierów, którzy potrafią wykorzystać najnowsze technologie do tworzenia dynamicznych serwisów. Absolwenci mogą pracować w portalach, w wydaniach on-line najrozmaitszych czasopism (większość mediów drukowanych ma swoje wydania www), serwisach internetowych stacji radiowych, w branżowych serwisach handlowych, a także w firmach nie związanych bezpośrednio z Internetem. Absolwenci, którzy nie widzą dla siebie miejsca pracy w takich firmach, mogą otworzyć własną działalność gospodarczą np. w zakresie technologii multimedialnych w reklamie, projektowania i zarządzania stronami www.