Informator  2015/2016 <br><br>studia  licencjackie,  magisterskie,  inżynierskie
Informator 2015/2016

studia licencjackie, magisterskie, inżynierskie
Informator 2015/2016<br>Studia podyplomowe
Informator 2015/2016
Studia podyplomowe
Prezentacja multimedialna<br><br>Weź pod uwagę FAKTY!
Prezentacja multimedialna

Weź pod uwagę FAKTY!
GAZETA RADOMSKA
GAZETA RADOMSKA
  Promocja i reklama
Koncepcja studiów
Celem tej specjalności jest zapoznanie studenta z rolą sztuki medialnej oddziałującej poprzez obraz i słowo. Studia promocja i reklama rozwijają kreatywność i wyposażają w wiedzę oraz umiejętności konieczne do prowadzenia kampanii promocyjnej i reklamowej. Uczą zasad przygotowania i wydawania  profesjonalnych materiałów informacyjnych, organizowania działalności promocyjnej. W programie studiów znajdują się zagadnienia z zakresu reklamy jako formy komunikacji, psychologii reklamy, badania jej efektywności.




Specjalność opiera się na zagadnieniach z następujących obszarów:

  • teoria oraz techniki, strategie reklamy i promocji
  • zarządzanie relacjami z klientem
  • badania marketingowe
  • język i obraz w reklamie
  • planowanie kampanii promocyjnych
  • system komunikacji marketingowej firmy
  • grafika komputerowa w reklamie
  • psychologia reklamy
  • rynek mediów reklamowych.

wegwww


Perspektywy zawodowe

Absolwent otrzymuje wykształcenie, które daje mu solidne podstawy, by ubiegać się o pracę w agencjach reklamowych czy w domach mediowych. Może wykonywać zawód: specjalisty ds. kreowania wizerunku, specjalisty ds. reklamy, koordynatora ds. promocji, specjalisty w zakresie kupowania czasu antenowego i przestrzeni reklamowej (media buyers), jak również osoby odpowiedzialnej za kreowanie marki. Absolwent znajdzie zatrudnienie w działach PR i współpracy z mediami, marketingu i promocji.