Informator  2015/2016 <br><br>studia  licencjackie,  magisterskie,  inżynierskie
Informator 2015/2016

studia licencjackie, magisterskie, inżynierskie
Informator 2015/2016<br>Studia podyplomowe
Informator 2015/2016
Studia podyplomowe
Prezentacja multimedialna<br><br>Weź pod uwagę FAKTY!
Prezentacja multimedialna

Weź pod uwagę FAKTY!
GAZETA RADOMSKA
GAZETA RADOMSKA
  Public Relations
Koncepcja studiów
Public relations to świadome i planowe kreowanie wizerunku osób i instytucji. Żadna współczesna instytucja nie może poprawnie funkcjonować bez specjalisty zajmującego się tworzeniem i nadzorowaniem strategii wizerunkowej marki. Prawidłowy proces komunikowania się firm i instytucji ze swoim otoczeniem powinna koordynować osoba specjalnie do tego przygotowywana, fachowiec ds. public relations. Studia na tej specjalności przekazują wiedzę z zakresu tworzenia i zarządzania procesami komunikacyjnymi, budowania relacji z klientem i mass mediami, badań opinii publicznej, technik negocjacji. Public relations to dziedzina powiązana z dziennikarstwem i reklamą, program studiów przewiduje więc zdobycie umiejętności redaktorskich oraz wiedzy z zakresu teorii i psychologii reklamy.





Studia koncentrują się wokół następujących
obszarów wiedzy:

  • komunikowanie społeczne
  • teoria i strategie public relations
  • kreowanie wizerunku
  • zintegrowana komunikacja marketingowa
  • warsztat dziennikarski
  • zastosowanie psychologii w public relations
  • zasady tworzenia wydawnictw firmowych
  • współpraca ze środkami masowego przekazu
  • organizacja wydarzeń public relations.

gzdzxzttt


Perspektywy zawodowe

Absolwent znajdzie zatrudnienie na stanowiskach: specjalisty public relations i marketingu medialnego, doradcy w zakresie komunikacji, doradcy kreującego wizerunek osób, firm, instytucji. Będzie przygotowany do zawodu trenera w zakresie pr, prezentacji osobistej, negocjacji i skutecznej komunikacji. Absolwenci tej specjalności pełnią funkcje koordynatorów ds. kontaktów zewnętrznych i wewnętrznych, promocji instytucji, firm. Przygotowani są do zadań związanych z kreowaniem polityki informacyjnej, planowaniem strategii oraz organizowaniem kampanii informacyjnych.