Informator  2015/2016 <br><br>studia  licencjackie,  magisterskie,  inżynierskie
Informator 2015/2016

studia licencjackie, magisterskie, inżynierskie
Informator 2015/2016<br>Studia podyplomowe
Informator 2015/2016
Studia podyplomowe
Prezentacja multimedialna<br><br>Weź pod uwagę FAKTY!
Prezentacja multimedialna

Weź pod uwagę FAKTY!
GAZETA RADOMSKA
GAZETA RADOMSKA
  Komunikacja w biznesie
Koncepcja studiów
Studia te uczą skutecznej komunikacji w otoczeniu biznesowym, gdzie informacja przekazywana nabywcom, pośrednikom, odbiorcom, a nawet konkurencji kreuje i decyduje o pozycji firmy. Istotną rolę odgrywa również przekazywanie wiadomości wewnątrz przedsiębiorstwa czy organizacji, które zapewnia skuteczność działań. Podczas kształcenia na tej specjalności student nauczy się wdrażać sprawdzone i skuteczne narzędzia komunikacji, ze szczególnym naciskiem na komunikację interpersonalną, perswazję i socjotechniki wywierania wpływów. Program zapewnia także zdobycie umiejętności kierowania zespołem oraz sztuki mediacji dzięki poznaniu technik negocjacji podczas zajęć warsztatowych.




Specjalność koncentruje się wokół
następujących zagadnień:

  • komunikacja wewnętrzna, korporacyjna
  • kształtowanie więzi komunikacyjnej z klientem
  • marketing
  • zarządzanie kryzysem
  • inspirujące przywództwo (coaching, leadership)
  • PR i kreowanie wizerunku
  • etyka działalności gospodarczej i biznesu
  • wystąpienia publiczne i sztuka oratorska
  • media i Internet w komunikacji biznesowej.

rdstfgcffff


Perspektywy zawodowe

Student uzyskując tytuł licencjata w zakresie komunikacji w biznesie jest poszukiwanym na rynku ekspertem do spraw komunikacji wewnętrznej, promocji oraz komunikacji z rynkiem. Jego zadaniem będzie przekazywanie informacji o firmie i jej ofercie. Absolwent może również podjąć pracę jako specjalista ds. reklamy i pr, analityk rynku. Może być odpowiedzialny za kontakty z klientem lub z mediami.